پست ثابت ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 



نظرات شما عزیزان:

فرید
ساعت14:33---19 ارديبهشت 1394
سلام مطلب زیبایی بود بیا به وب منم یه سری بزن بیا

misagh22
ساعت20:19---7 اسفند 1393
سلام
مطلب زيبايي بود
با افتخار لينك شديد
منتظرتان هستم
ومن الله توفيق

پاسخ:سلام.... شما هم همچنین.... متشکر


دوستی که فقط 20روز ازت کوچیکتره.
ساعت23:23---27 دی 1393
سلام ابجی.رفتین مشهد به یادمون باشین؟امیدوارم بهتون خوش بگذره که صد درصد خوش میگذره ادم با اقاش بره جایی مگه میشه بد باشه....مگه نه؟؟؟؟هرچند ما که هنوز مزدوج نشدیم ولی در هر حال مشخصه خوش میگذره....مکه رفتنتم نزدیکه دیگه ایشالله به سلامتی بری ...اونجا رفتی به یاد ماهم باش...التماس دعا ابجی
پاسخ:سلام به آبجی خودم .... اینو هزار بار گفتم که من همیشه بیادت هستم و گفتم یه ماه دیگه!!!!! غصه نخور فقط دعا کن زودتر امتحانات شرشون کم بشه ..... قربانت بشم .... ولی من هنوز آمادگی مکه رو واقعا ندارم .... محتاجیم به دعا آبجی جان . فدات - یاحق


حسینی
ساعت9:22---13 دی 1393
معبودم

متبرکم گردان به نامت

متبلورم گردان به عبادتت

متذکرم گردان به ذکرت

مرحمتم گردان به رحمتت



پاسخ: معبودا .... دور گردان از من هر آنچه که مرا از تو دور می کند ....


بی پلاک
ساعت23:49---12 دی 1393
ایشالله رفتین ما رو هم دعا کنین
پاسخ:حتما بیادتون هستیم .... ما محتاجیم به دعا....


حسین
ساعت20:11---12 دی 1393


بسم الله

سلام من اسمم حسینه اگه خواستی بیا تا با هم تبادل لینک کنیم -

اول منو با اسم \"عشاق1\" لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

اینم ادرس وبلاگ:http://oshag1.rzb.ir/یا علی





راستی اگه خواستی تبادل بنر هم میکنم اگه بنر هم نداری بگو یه بنر هر جور خواستی برات درست کنم [رایگان ]



http://www.oshag1.rozblog.com/



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1398برچسب:, ] [ 19:31 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق